Become part of the family

Inschrijven

Wat leuk dat je bij onze vereniging wilt komen basketballen! Is het de eerste keer dat je gaat basketballen dan mag je bij ons gratis drie keer meetrainen om te kijken of je het leuk vindt.

Daarna kun je online via het formulier hiernaast bij ons inschrijven. Ben je nog minderjarig? Dan moet een ouder of verzorger dit voor je doen. Hieronder vind je een actueel overzicht van de contributie en overige kosten.

Je kan je inschrijven door het formulier hiernaast in te vullen.

Zodra jouw inschrijving is verwerkt door onze ledenadministratie, dan krijg je hiervan een bericht. Heb je na 5 dagen nog niets van ons vernomen, neem dan even contact met ons op via vereniging@triplethreat.nl

Welcome to the family!

Inschrijfformulier

Neem de tijd om onderstaande informatie in te vullen, zodat je lid kan worden.

Contributie 2022-2023

Jaarlijks wordt de contributie op de Algemene ledenvergadering vastgesteld. Voor het a.s. seizoen dient rekening gehouden te worden met een verhoging van 10% door indexeringen van SRO en de NBB.

Hieronder vindt u een overzicht van de contributiebedragen voor het seizoen 2022-2023

Inschrijfkosten

€ 30,--

U6 - U10

€ 165,--

U12 - U14.

€ 305,--

U16 tot en met senioren

€ 335,--

Recreanten

€ 165,--

Topsportteams

€ 715,--

Academy

€ 415,--

​

Wij versturen de facturen bij aanvang van de competitie in september of na inschrijving.

De factuur dient binnen 30 dagen betaald te zijn.

Indien de factuur niet in eens of binnen de termijn betaald kan worden, dan is er een mogelijkheid om in termijnen te betalen. Hiervoor kan een verzoek ingediend worden bij:

administratie@triplethreat.nl.

Uitschrijven

Wij vinden het natuurlijk jammer als je je wilt uitschrijven!

Opzegging kan voor 1 mei door een mail te sturen naar ledenadministratie@triplethreat.nl

Je ontvangt dan een bevestiging van het secretariaat. Heb je niet een dergelijke bevestiging ontvangen, dan heb je geen bewijs dat je hebt opgezegd!

Bij opzeggingen na 1 mei dient een deel van de contributie betaald te worden! Dit is omdat de vereniging aan de bond ook bondscontributie dient betalen.